Uztaro 13 (1995)

Emakumearen irudia aldizkari femeninoetan

Egilea(k):
Marisa Expósito Renedo
Jakintza-arloa:
Komunikazioa eta Kazetaritza
Orrialdeak:
87-105
PDFa deskargatuDeskargatu

Laburpena:

Komunikabide-sektoreko finantza-talde gutxi batzuek “herrixka globala” kontrolatu eta mundu ikuskera modernoa gero eta homogeneoagoa hedatzen dute.

Ikerlan honek nazioarteko hedadura duen emakumeentzako prentsa hilabetez hilabete barreiatzen ari den edukin batzuen izaera agertu eta salatu nahi du. Honen helburua hauxe ikastea besterik ez da, ea edukin hauek nola eta nolako ondorioez eragiten duten emakumearen unibertso kultural eta ideologikoa eraikitzeko orduan.

 

A few financial groups in the field of communication control the “global village” and spread a modern vision of the world which is becoming more and more homogeneous. This paper is trying to disclose the real nature of some sorts of contents published monthly by women\'s magazines which have a worldwide spread.

There is no other aim here but to reflect on how these contents work and which effects they have in building the cultural and ideological world of women.